уторак, 5. јануар 2016.

~ 10 Facts About Me ~

- Ćao svima. Zovem se Jasmina Stanaćev, ali više volim kad me zovete Jaca. Živim u Srbiji, u Zrenjaninu. Imam 14 godina, a ovaj blog je napravljen jer sam zaboravila e-mail i lozinku od prošlog. Počinjem sve ispočetka pa se nadam da ćete me podržati.

- Na ovom blogu ću pisati neke stvari gledane iz mog ugla, moja razmišljanja, stavove o različitim stvarima, savete i sl. Nadam se da će vam se dopasti moj način pisanja i da ćete nastaviti da me pratite u daljem radu.

- Tema današnjeg posta jeste upoznavanje, pa ću napisati 10 činjenica o sebi. Pa, da počnem.

1. Veoma sam osetljiva osoba i brzo se naljutim.

- Kao što rekoh, osetljiva sam i jako me je lako naljutiti i povrediti. Ovo je moja osobina koju ne volim, jer zbog nje sam prekinula mnoga prijateljstva.

2. Volim da stečem nove prijatelje ali se prebrzo vežem za njih.

- Najviše mrzim kod sebe baš to što se brzo vezujem za ljude jer na kraju uvek ostanem povređena. Ali sve u svemu ja ne mogu protiv toga. Navikla sam već da živim sa tim i jednostavno je tako kako je.

3. Obožavam da pevam.

- Pevam u dva hora i to je nešto što najviše volim da radim. Nikad mi nije teško da odem na probe, jer ipak, ako nešto voliš bez obzira na sve ćeš se truditi za to. Roditelji mi često govore kako imam previše obaveza i da odem iz jednog hora, ali ja to stvarno ne želim. Meni nije teško sve da postignem jer ja to volim.

4. Volim da lakiram nokte.

- Gotovo svakog drugog dana ih lakiram, nešto crtam po noktima, sređujem ih i sl. To mi je neka tako zanimacija.

5. Obožavam da pišem.

- Počela sam sa dnevnikom, pa sa citatima, i evo sada pisem blog. Možda jednog dana i napišem knjigu, haha, ko zna.

6. Ne volim puno da pričam.

- Zavisi kako sa kojom osobom, ali ovako ne volim baš mnogo da pričam. Kad sam sa nekima onda ne zatvaram usta, ali zato sa većinom ćutim.

7. Volim da savetujem.

- Iako mi ne ide bas najbolje, to volim. Ne znam baš da dajem dobre savete, ali dajem sve od sebe da pomognem nekome koliko god mogu.

8. Odlična sam u školi.

- Iako ne učim baš mnogo, svaki put prođem sa jednom ili dve četvorke. Ne znam kako, ali sve jedno. Kad budem krenula u srednju školu ću sigurno morati više da učim za ovakve rezultate, ali potrudiću se.

9. Provodim dosta vremena na društvenim mrežama.

- Gotovo skoro ceo dan od jutra do mraka, ja sam na nekoj društvenoj mreži. To je najčešće fejsbuk. Znam da to nije dobro, ali šta ću. Kad počne škola ću provoditi manje vremena na internetu.

10. Ne volim zimu.

- Postoji više razloga zašto, ali najviše je mrzim zbog snega i hladnoće.

- To je sve od mene u ovom postu. Nadam se da vam se dopalo i da ćete nastaviti da pratite moj rad. O čemu biste voleli da čitate u narednom postu? Jaca.

8 коментара: